МО_класних_керiвникiв_2018-2019_н.р.

18.01.2019 01:18

ЗАТВЕРДЖЕНО

на засіданні методичної ради протокол №1  від  «___» «____________»2018 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

роботи методичного об’єднання класних керівників

Комунального закладу

«Храпинська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів»

на 2018-2019 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник

методичного об’єднання

                                                                       Пархомчук Інна Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

 

   Методичне об`єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах. Перед ними постає завдання: виховати громадянина – патріота, формувати громадську активність дітей та підлітків, які люблять свій народ, Україну, готові самовіддано захищати і розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, виробити імунітет до негативного впливу соціального середовища.

Методичну роботу з педагогами – вихователями сконцентровано на вирішенні проблемного питання: нова Концепція національно-патріотичного виховання, вивчення історії рідного краю, ознайомлення учнів з культурною спадщиною українського народу, з народними традиціями формування в учнів кращих якостей національного характеру, виховання громадянина України; використання сучасних інформаційних технологій в управлінській діяльності, та навчально – виховному процесі в школі.

ЇЇ побудовано на основі системного підходу та принципів неперервної освіти педагогічних працівників, на діагностичній основі, глибокому вивченні та аналізі результативності виховного процесу і рівня вихованості учнів, рівня професійної підготовки педагогів – вихователів.

     Методичне об’єднання класних керівників КЗ «Храпинська загальноосвітня школа  І – ІІ ступенів»  виявляє творчий потенціал класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально-виховних завдань і творче співробітництво педагогів. 

    В минулому навчальному році до складу методичного об’єднання входило 9 класних керівників.

Відповідно до перспективного плану роботи школи протягом 2018-2019 навчального  року члени методичного об’єднання класних керівників 5-9 класів продовжують роботу над методичною проблемою: «Виховання громадянської компетентності школярів, як складовий чинник становлення інноваційної особистості».

Шляхи розв’язання проблеми:

- через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;

- через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;

- шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.

Це не випадково, адже компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу виступає сьогодні як фактор оновлення змісту шкільної освіти.

    Планування методичної роботи здійснюється на діагностичній основі, мета якої — виявлення недоліків у практичній діяльності кожного педагога та в розкритті основних шляхів їх подолання й запобігання їм. Під час діагностики враховуються виступи вчителів на педагогічних радах і засіданнях методичного об’єднання класних керівників, батьківських зборах. Це допомагає виявити  рівень теоретичних знань класних керівників, уміння застосовувати їх у різних ситуаціях, здатність обстоювати, аргументувати свою точку зору.

    Водночас учителі постійно працюють над підвищенням рівня психологічної готовності до педагогічної взаємодії з учнями.  

      Головні зусилля методичного об’єднання у минулому навчальному році було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогам у впровадженні  у виховну роботу школи  по Основним орієнтирам виховання учнів 1 – 9 класів, яка передбачає реалізацію таких напрямів виховання:

  1. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕР ЖАВИ
  2. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
  3. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ
  4. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА
  5. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
  1. ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ ,

а також підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, морально - психологічного клімату, які сприяють пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, оптимізації виховного процесу.

     Під час роботи методичного об’єднання основну увагу було спрямовано на виконання таких завдань:

- удосконалення і підвищення ефективності виховної роботи в школі;

- допомога класним керівникам в оволодінні новими педагогічними технологіями виховного процесу;

- підвищенням творчого рівня педагогів з урахуванням їх індивідуальних запитів;

- надання практичної допомоги класним керівникам в організації виховної роботи.

    Головне завдання в роботі класного керівника ― створення умов для розвитку особистості учня. І досягається це організацією та проведенням виховної роботи з класним колективом та діяльністю в соціумі. Сюди входять:

- гурткова робота;

- вивчення умов життя учнів, відвідування вдома, визначення кола      

  спілкування  учня в школі та поза нею;

- взаємини з батьками;

- проведення виховних  бесід, класних годин, екскурсій .

    Слід відмітити позитивні результати виховної роботи з учнівським колективом наступних   класних керівників:  Семенюк Л.П., Остапчук Н.В.

     Однією з форм роботи методичного об’єднання класних керівників є взаємовідвідування виховних годин з подальшим їх обговоренням. В 2017-  2018  н.р. педагоги нашої школи були присутні на відкритих виховних годинах таких вчителів:

  • Пархомчук Л.П.  «Велич душі та вірність слову»
  • Пуха Н.П. «Здоров’я – найцінніший скарб».
  • Любчик Н.А. «У душах людських хай палає тепло людське, милосердя хай творить добро».
  • Остапчук Н.В. «Станемо на захист довкілля»
  • Зубкович О.П. «Підступна Нікотинія».

     У 2018 – 2019 навчальному році методичне об’єднання класних керівників працює над вирішенням першочергових завдань виховання учнів у сучасних умовах.

     Головним завданням у роботі методичного об’єднання класних керівників є:

- всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі   виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;

- збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців;

- виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;

- формування у школярів бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;

- формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;

- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;

- виховання школяра як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;

- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

     Виховний процес у школі передбачає тісний взаємозв’язок класних керівників з батьками у вихованні.

   

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИХОВНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА РАЙОНУ

«Формування ключових компетентностей школярів – один із основних аспектів виховання особистості»

 

 

 

ВИХОВНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА ШКОЛИ

«Компетентнісно-орієнтований підхід у формуванні особистості засобами інтерактивних технологій»

 

 

 

ВИХОВНА НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

«Виховання громадянської компетентності школярів, як складовий чинник становлення інноваційної особистості».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відомості

про членів методичного об’єднання класних керівників

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Рік народження

Який навчальний заклад закінчив (навчається)

Класний керівник якого класу

Стаж роботи класним керівником

Рік

проходження чергової атестації

 

1

Окач Світлана Степанівна

1966

 

Рівненський педінститут

2

 

16

 

2019

 

2

Остапчук Ніна Василівна

1967

 

Дубнівське педучилище

3

 

20

 

2018

 

3

Соломко Анжела Вікторівна

1991

 

РДГУ

5

 

1

 

2019

 

4

 

Семенюк Любов Петрівна

1944

 

Рівненський педінститут

1

 

24

 

2018

 

5

Пархомчук

Любов Андріївна

1954

 

Рівненський педінститут

6

 

21

 

2022

 

6

 

Харковець Ольга Сергіївна

1996

 

РДГУ

7

 

-

 

2025

 

7

 

Пуха Неля

Станіславівна

1966

Рівненський педінститут

8

17

2018

9

 

Гайвук Тетяна Олександрівна

1985

 

МЕГУ

5

 

2

 

2021

 

                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

Підвищення фахового і методичного рівня членів

методичного об’єднання

 

№ з/п

Прізвище, ім.’я, по батькові

Методична тема

Форма

узагальнення

1

Окач Світлана Степанівна

Формування у школярів ціннісного ставлення до

історичних, культурних і духовних надбань рідного краю

Портфоліо

 

 

 

 

2

 

Остапчук Ніна Василівна

Виховання у школярів духовно-моральної культури

Реферат 

 

4

 

 

Семенюк Любов Петрівна

Формування у школярів ціннісного ставлення до

 сім’ї, родини, людей

Реферат

 

5

 

 

Пархомчук

Любов Андріївна

Формування ціннісних

ставлень школярів у системі роботи класного

 керівника

Творчий звіт

 

 

6

 

 

 

Харковець Ольга Сергіївна

Новітні технології

формування ціннісного

 ставлення особистості до держави і суспільства

Портфоліо

 

 

 

7

 

 

 

Пуха Неля

Станіславівна

Прилучення школярів до системи культурних і

духовних цінностей

українського народу

Кейс класного керівника

 

8

 

 

Соломко Анжела Вікторівна

Формування у школярів ціннісного ставлення до природи

Реферат

 

9

 

 

Гайвук Тетяна Олександрівна

Формування у школярів ціннісного ставлення до себе

Кейс класного керівника

 

 

 

 

 

 

 

Вивчення, узагальнення і впровадження в практику передового досвіду

 

1.Вивчати та впроваджувати в практику роботу класних керівників:

 

Пархомчук Л.А.«Формування ціннісних ставлень школярів у системі роботи класного  керівника»

 

Остапчук Н.В. ― «Виховання у школярів духовно-моральної культури»

 

  1. Відвідування виховних класних годин, позакласних заходів у досвідчених класних керівників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заходи по вивченню стану роботи класних керівників

 

 

№ з/п

Назва заходу

Дата проведення

Відповідальний

1

 

 

Організація взаємовідвідування виховних годин класними

 керівниками

протягом року

 

 

класні керівники

 

 

2

 

 

Організація виховного процесу з національно-патріотичного виховання  в 5 – 9

класах.

березень 2018 р.

 

 

Пархомчук І.М.

3

Методи і форми виховної роботи, які найбільш позитивно вплинули на формування в учнів

свідомої дисципліни і відповідального ставлення до навчання.

квітень 2018 р.

Пархомчук І.М

 

 

 

 

 

 

Завдання

методичного об’єднання класних керівників

КЗ «Храпинська ЗОШ І-ІІ ступенів» на 2018 – 2019 навчальний рік

 

  1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки виховної роботи. Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в класі, школі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи в школі;
  2. Інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу класних керівників;
  3. Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
  4. Формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності;
  5. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи;
  6. Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в класних колективах; всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі  виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;
  7. Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників;
  8. Оцінювання виховної роботи членів педагогічного колективу;
  9. Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

 

 

 

 

Функції методичного об’єднання класних керівників

 

1.Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності класних колективів.

2. Координує виховну діяльність класних колективів та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.

3. Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації учнів.

4. Організовує вивчення та застосування класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи.

5. Здійснює обговорення соціально-педагогічних програм класних керівників і творчих груп педагогів, матеріалів узагальнення передового педагогічного досвіду класних керівників.

6.Оцінює роботу членів об’єднання, подає адміністрації школи пропозиції щодо заохочення класних керівників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

 

І засідання                                                                                   03.09.18 р.

Тема «Методичне забезпечення організованого початку 2018 – 2019 н.р.»

 

1.Про результати виховної роботи у 2017 – 2018 навчальному році.

Пархомчук І.М..

 

2. Розгляд та обговорення плану роботи методоб’єднання на 2018/2019 н. р.

 

Керівник  МО

 

3. Схема аналізу виховної роботи класного керівника. Планування виховної роботи з класом.

Керівник  МО

 

4. «Скринька невирішених питань» - «Обговорення форм проведення показових виховних заходів класними керівниками у 2018-2019 н.р.».

Класні керівники

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1.Підготовка до огляду  куточків класних колективів.

2. Підготувати звіт про відвідування учнями школи та прийняті міри щодо попередження пропусків занять без поважних причин.

 Класні керівники 1-9 класів

 

 

 

Робота між засіданнями

1. Затвердження планів виховної роботи.

2. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників.

3. Оформлення класних куточків .

4. Складання та затвердження соціальних паспортів класів.

5. Організація самоврядування в класі

6. Відвідування виховних заходів класних керівників.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ засідання                                                                                  17.11.18 р.

 

Тема «Формування у школярів високої громадянської активності

                  та національної свідомості»

 

1.Доповідь на тему «Інноваційні підходи до національно-патріотичного виховання та громадянського становлення особистості».

Керівник МО

 

2. Форми та методи формування національної свідомості та самосвідомості.

Класні керівники

 

3. Обмін досвідом між класними керівниками:

·        виховання у школярів національних і загальнолюдських цінностей;

·        виховання в контексті життєтворчості              

         особистості;

·        шляхи формування національної свідомості;

·        виховання поваги до державних символів.

 

 Керівник МО,

класні керівники

 

4. «Скринька невирішених питань» - Організація спільної діяльності педагогів, батьків , учнів.

 

Класні керівники

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

1.Відкрита виховна година у 6 класі.

Класний керівник Пархомчук Л.А..

2. Практикум для класних керівників: підготувати питання до анкетування учнів з національно-громадянського виховання.

 

Класні керівники 1-9 класів

 

Робота між засіданнями

1 . Огляд методичної літератури, нормативних документів з даного питання.

2. Відвідування виховних заходів класних керівників, які атестуються.

3.Участь у шкільних конкурсах.

 

Література

1. Бака М. М. Фізичне і військово-патріотичне виховання молоді : навч.-метод.посібн. / М. М. Бака, В. П. Корж. – К. : Книга пам’яті України, 2004. – 460 с.

2. Бех І. Д., Чорна К. І. Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді. – Київ, 2014. – 29 с.

3. Жеребцова М. В., Бородін С. Е., Ніколаєв О. С. Скаутинг та краєзнавство – система патріотичного виховання молоді / Збірка статей з історії українського скаутингу. – К. ПП «Стародавній світ», 2013. – 312 с.

4. Завалевський Ю. І. Громадянське виховання старшокласників: проблеми, досвід, перспективи / Ю. І. Завалевський. – Київ, 2003. – 104 с.

5. Івженко Ю. В. Молодіжні громадські організації як інститут формування соціальної активності особистості / Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб.наук.праць. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – Вип. 18, кн. 1. – С. 289 – 296.

6. Карпач Н. І., Олешак С. П. Особливості розвитку молодіжної участі у волонтерській діяльності / Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб.наук.праць. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2014. – Вип. 18, кн. 1. – С. 351 – 360.

7. Сіренко С. М. Удосконалення системи підготовки класних                  керівників до здійснення виховної діяльності в умовах післядипломної                 освіти : [Електронний ресурс], режим доступу www.kpi.kharkov.ua/archive/Наукова_періодика/elits/2011/29

 

 

ІІІ засідання                                                                                08.02.19 р.

 

Тема «Удосконалення родинного виховання учнів»

 

1. Спільна робота громадськості, школи і сім’ї у становленні особистості школяра.

Керівник МО

 

2. Проблемний стіл за участю батьків на тему “Умови успішного виховання дітей у родині”:

  • родина – міцний і дружний колектив;
  • здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини;
  • довір’я у вихованні;
  • ставлення до найстарших членів сім’ї, родини;
  • єдність вимог батьків та вчителів у ставленні до дітей.

Батьки учнів,

класні керівники.

 

3. Індивідуальна робота класного керівника з батьками

 (з досвіду роботи).                                                                                    

Окач.С.С..

Пархомчук Л.А

Остапчук Н.В..

 

4. Огляд та вивчення науково-методичної літератури з проблем організації родинного виховання.

Класні керівники

 

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ

 

1. Родинний захід (педагогічний всеобуч батьків).

                                                                                               Семенюк Л. П.

 

2. Практикум.  Захист проектів класних керівників

Керівник МО

 

 

 

 

Робота між засіданнями

1. Залучення  батьківської  громадськості  до  співпраці з педагогічним колективом щодо організації учнівського самоврядування в школі..

2. Підготувати матеріал на правову тематику до проведення виховного заходу.

3.Проведення відкритих заходів.

4.Самоосвітня діяльність вчителів.

 

Література

1. Вілюк С.М., Барановська В.В. Педагогічний всеобуч батьків// Все для вчителя. - 2000,№25-26.

2. Дем’янюк Т.Д., Ситник Г.І. Організація роботи з батьками. - Рівне, 1997 р.

3. Державна національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття). - К., 1993 - с. 61.

4. Діалоги про виховання. Книга для батьків.-М.,1985 ”Педагогіка”.

5. Конвенція ООН про права дитини.

6. Макаренко А.С. Книга для батьків // Тв. В 7 т. - К., 1954. - Т. 4. - с. 11 - 445.

7. Виховний потенціал сім’ї в сучасних умовах. - К., 2002

8. Огієнко І. Українська культура. - К., 1994. - 272

9. Пича В.М. Радість сімейного спілкування. - К., 1991.

10. Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти. // Інформаційний збірник Міністерство освіти і науки України. - 2000. № 18. - с. 3 - 7.

11. Сухомлинський В.О. Вибр.тв. в 5 т. - К., 1978. - т. 2. - с. 535 - 537, т. 5. - с. 189 - 195.

12. Ушинський К.Д. Про сімейне виховання. - К., Рад. Школа. - 1974.

13. Щербакова К.Й., Григоренко Г.І. У сім’ї росте дитина. - К., 1995
 

V засідання                                                                                            20.05.19 р.

 

Тема  « Сутність і особливості розвитку особистості»

 

1. Система роботи класного керівника з регулювання та корегування міжособистісних стосунків в учнівських колективах (доповідь).

Керівник М.О.

2. Доповідь на тему: «Творчість: шляхи звільнення від стереотипів і шаблонів»

Соломко А.В.

 

3. Практикум з  використанням  сучасних  інформаційних  технологій.  Сутність і особливості розвитку особистості.

Класні керівники

 

4. Результативність роботи методоб’єднання класних керівників у 2018/2019 н.р.

.

Керівник МО

 

5. Проведення анкетування з вивчення розвитку особистості.

Харковець Л.Я

 

6. Проведення підсумків роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції.

Керівник МО

 

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

 

1. Пропозиції  учителів,  батьків,  учнів  щодо  планування  виховної  роботи  на  новий  навчальний  рік.

 

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

1. Консультації з питань виховної роботи для класних керівників

2.Проведення анкетування класних керівників та учнів за підсумками роботи за рік.

3. Вивчення та узагальнення педагогічного досвіду класних керівників.

4. Самоосвітня діяльність вчителів.

 

                                                            Література


1. Аверін В.А. Психологія особистості. - Спб., 1999

2. Бєлкін А.С. Основи вікової педагогіки. Учеб.пособие. - М., 2000

3. Бєлухін Д.А. Особистісно орієнтована педагогіка. - М., 2005

4. Брунер Д.С. Психологія пізнання: за межами безпосередньої інформації. - М., 1977.

5. Казанська В.Г. Підліток, труднощі дорослішання. - Спб., 2008

6. Коджаспірова Г.М. Словник з педагогіки. - М., 2005

7. Кулагіна І.Ю., Колюцкий В.М. Вікова психологія: Учеб. посібник. - М., 2008.

8.  Леонтьєв О.М. Діяльність. Свідомість. Особистість. - М., 1982.

9.  Раншбург І., Поппер П., Секрети особистості. - М., 1983.

10.  Рахімов О.З. Роль морального виховання у формуванні особистості / / Класний керівник.2001. - № 6.

11. Самосвідомість проблемних підлітків / Під. ред. М. Л. Білопільської. - М., 2007

12. Столін В.В. Самосвідомість особистості. - М., 1983.

 

 

 

ІV засідання                                                                                          04.04.19 р.

 

Тема  «Використання сучасних інноваційних технологій виховання у роботі класного керівника – шлях до формування творчої особистості учня»

                                                                                             

 

  1. Використання інновацій у виховній роботі класного керівника як засіб розвитку громадянської компетентності особистості (з досвіду роботи).

Гайвук Т.О.

 

  1. Інноваційні підходи до організації профорієнтаційної роботи в класному колективі (з досвіду роботи).

 

Остапчук Н.В.

  1.  Використання інноваційних технологій патріотичного виховання в процесі формування духовно-моральних цінностей школярів (з досвіду роботи).

 

Семенюк Л.П.

  1. Анкетування класних керівників з метою вивчення фахової компетентності вчителів щодо використання сучасних інноваційних технологій у роботі класного керівника.

                                                                                         Пархомчук І.М.

        5 . Результативність роботи методоб’єднання класних керівників у

          2017/2018 н.р.

.Керівник МО

 

 

 

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

  1. Відкрита виховна година у 8 класі.

Класний керівник Пуха Н.С.

1. Пропозиції  учителів щодо використання інноваційних технологій для розвитку громадянської компетентності

 

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

1. Провести опитування учнів «Що я хочу змінити в житті моєї школи?»

2. Підготувати питання до анкетування учнів з метою виявлення відносин в сім’ї
 

 

Література

 

  1. Інноваційні технології виховання патріотизму дітей та учнівської молоді // Матеріали обласної науково-практичної інтернет-конференції. / Автор- упорядник Ю. М. Зоря. – Черкаси : КНЗ «ЧОІПОПП ЧОР», 2016. – 182 с.
  2. Бойко А. М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації (підготовка вчителя до формування виховуючих відносин з учнями) : навч.-метод. посіб. / А. М. Бойко. – К. : ІЗМН, 1996. – 230 с.
  3. Віаніс-Трофименко К. Б. Підвищення професійної компетентності педагога / К. Б. Віаніс-Трофименко, Г. В. Лісовенко. – Х. : Основа, 2007. – 176 с. – (Бібліотека журналу „Управління школою”).
  4. Вознюк Н. М. Етико-педагогічні основи формування особистості : навч. посіб. / Н. М. Вознюк. – К. : Центр навч. л-ри, 2005. – 195 с.
  5. Діагностика і розвиток педагогічної майстерності у професійних навчальних закладах : кол. моногр. / І. А. Зязюн [та ін.] ; Акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. – К. : Педагогічна думка, 2007. – 263 с
  6. Приходченко К. І. Творче освітньо-виховне середовище навчального закладу / К. І. Приходченко. – Х. : Основа : Тріада+, 2007. – 160 с.

 

 

 

ЗАВАНТАЖИТИ