План роботи методичної ради на 2018-2019н.р.
ЗАТВЕРДЖЕНО протокол засідання
методичної ради 31.08.2018 № 1
ПЛАН
роботи методичної ради
КЗ «Храпинська ЗОШ І-ІІ ступенів»
на 2018-2019 навчальний рік
Керівник
Харковець Людмила Яківна
Вступ
У 2017-2018 навчальному році методична робота була спрямована на реалізацію ІV етапу науково-методичної проблеми школи «Формування ключових компетентностей у навчально-виховному процесі в контексті реалізації компетентісного підходу» і на вирішення актуальних освітніх проблем:
- активне використання компетентісного підходу до навчання;
- зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу;
- підвищення фахового рівня працівників школи;
- надання питанням виховання національно-патріотичної спрямованості;
Відповідно до алгоритму реалізації науково-методичної проблеми школи було проведено анкетування та діагностика педагогічного та учнівського колективів, виявлення проблем, оперативну нараду «Особливості роботи педагогічного колективу над науково-методичною проблемою», методична нарада з керівниками методичних об’єднань «Мета, зміст і основні напрями роботи методичних об’єднань щодо реалізації науково-методичної проблеми школи», педагогічні читання «Компетентісна модель підготовки учня на шляху саморозвитку і самоосвіти», засідання педагогічної ради «Технологія формування інтелектуальних умінь в умовах компетентісного підходу», «Роль особистості класного керівника у формуванні творчого працездатного учнівського колективу», «Формування ціннісних орієнтацій до навчально-пізнавальної діяльності учнів», науково-практична конференція «Формування ключових компетентностей у навчально-виховному процесі в контексті реалізації компетентісного підходу» з висвітленням конкретних результатів роботи над науково-методичною проблемою. Реалізація проблеми здійснювалась через роботу методичних об’єднань, творчу групу, самоосвітню діяльність вчителів.
Цікаво і ефективно був проведений тиждень педагогічної майстерності вчителів, що атестуються. Проведення тижня педагогічної майстерності дозволяє познайомитися з елементами системи роботи того чи іншого вчителя та запозичити корисні, цікаві, педагогічні знахідки для своєї роботи. А ще тиждень педагогічної майстерності підтверджує, що педагогічний колектив працює у напрямку формування компетентностей учнів.
У рамках тижня педагогічної майстерності був проведений конкурс «Учитель року» та «Класний керівник року».
Засідання методичної ради проводились відповідно плану (всього 5). З протокольними рішеннями знайомилися всі педагогічні працівники.
У структурі методичної роботи однією з найважливіших форм з педагогічними кадрами є методичні об’єднання. На базі школи працювало 4 предметних методичних об’єднань, творча група, школа молодого вчителя, психолого-педагогічний семінар. Усі вони очолені досвідченими учителями і відігравали велику роль у розвитку освіти у школі та самоосвіти кожного члена методичного об’єднання, школи, семінару. Засідання методичних структурних підрозділів проводились на високому науковому та методичному рівні. Тематика засідань відповідала розвитку науково-методичної проблеми школи. Теми, з якими працювали методичні об’єднання тісно перепліталися з темами району та школи. Напрямки роботи творчої групи відповідали алгоритму її діяльності на ІІІ етапі.
Учителями – предметниками був проведений І тур шкільних олімпіад і переможці були залучені до участі у ІІ турі районних предметних олімпіадах. Зайнято призове ІІІ місце з математики та трудового навчання.
З метою розвитку обдарувань, активізації навчально-виховного процесу в школі, розвитку інтересу до предмета в школі проводяться предметні тижні.
Хочеться відзначити високий рівень підготовки та проведення тижнів початкових класів, української мови і літератури, математики.
У 2017-2018 н.р. курсову перепідготовку пройшли 8 педагогічні працівників школи (Окач Р.В., Харковець Л.Я., Семенюк Л.П., Зубкович Ол.П., Остапчук В.А., Пархомчук І.М., Зубкович О.П.. Репецький А.С.).
Професійна майстерність педагогів постійно зростає. За підсумками атестації встановлено педагогічне звання «старший вчитель» Пусі Н.С., кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії» Окач Р.В., Остапчук В.А., Зубкович О.П.,
Найважливішою індивідуальною формою методичної роботи є самоосвіта педагогів. Діяльність вчителів з цього питання включала: опанування змісту проблеми, освоєння методики реалізації проблемної теми, вивчення та застосування досвіду з даної проблеми, впровадження методів та прийомів розвитку інтелектуально - пізнавальних та творчих здібностей учнів на своїх уроках.
На засіданнях методичних об’єднань, зустрічах у творчій групі, відкритих уроках, творчих звітах, позакласних заходах йшов пошук, педагоги вчилися аналізувати процес навчання і виховання в умовах компетентнісного підходу до навчання.
В кінці навчального року було проведено діагностику і за її результатами визначено завдання на новий навчальний рік.
Проте є багато проблем, на розв’язання яких мають бути спрямовані зусилля колективів МО, творчої групи школи.
Список
членів методичної ради
1. Харковець Людмила Яківна – керівник методичної ради.
2. Харковець Ольга Сергіївна – секретар, керівник психолого-педагогічного семінару.
3. Пархомчук Інна Миколаївна – керівник методичного об’єднання класних керівників.
4. Окач Світлана Степанівна – керівник методичного об’єднання вчителів початкових класів.
5. Пархомчук Любов Андріївна – керівник методичного об’єднання вчителів природничо –математичного циклу.
6. Пуха Неля Станіславівна – керівник методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних предметів.
7. Семенюк Любов Петрівна – керівник творчої групи.
Обов’язки членів методичної ради
Пархомчук І.М., – індивідуальні та групові консультації педагогів з актуальних питань освітнього простору.
Харковець Л.Я., Пархомчук Л.А., – експертиза освітніх проектів, рецензування, редагування методичних посібників, програм для варіативних курсів.
Окач С.С., Харковець О.С. – проведення моніторингових досліджень.
Пуха Н. С., Семенюк Л.П. - пошук, накопичення, систематизація педагогічних технологій, методів, інтерактивних форм роботи.
ЗАСІДАННЯ І
31.08.2018 р.
1.Про підсумки методичної роботи за 2017-2018 навчальний рік.
Харковець Л.Я., керівник методичної ради
2.Про розподіл обов’язків між членами методичної ради.
Члени МР
3.Про затвердження планів роботи шкільних методичних структур.
Члени МР
4. Про організацію роботи над реалізацією V етапу науково-методичної проблеми «Формування ключових компетентностей у навчально-виховному процесі в контексті реалізації компетентісного підходу».
Харковець Л.Я., керівник методичної ради
ЗАСІДАННЯ ІІ
19.10.2018 р.
1. Про організацію проходження курсової перепідготовки вчителями у 2018-2019 н.р.
Харковець Л.Я., керіввник методичної ради
2. Про організацію науково-дослідницької роботи учнів в МАН.
Керівники МО
3. Про проведення І туру шкільних та залучення школярів до участі в районних предметних олімпіадах.
Керівники МО
4. Про участь учителів школи в шкільному та районному конкурсах «Учитель року».
Харковець Л.Я., керівник методичної ради
ЗАСІДАННЯ ІІІ
18.01.2019 р.
1. Про підсумки участі учнів у І та ІІ турах олімпіад з базових дисциплін, конкурсі творчих робіт МАН.
Харковець Л.Я., керівник методичної ради
2. Про позакласну роботу з предметів.
Керівники МО
3. Про самоосвіту учителів школи.
Пархомчук І.М.
4. Про роботу МО учителів суспільно-гуманітарного, природничо-математичного циклу.
Пуха Н. С., керівник МО суспільно-гуманітарного циклу.,
Пархомчук Л.А., керівник МО природничо-математичного циклу
5.Про підсумки моніторингу навчально-виховного процесу за І семестр.
Пархомчук І.М.
6. Про підготовку вчителів до участі у конкурсі - ярмарку педагогічних ідей.
Пархомчук І.М.
ЗАСІДАННЯ ІV
19.04.2019 р.
1.Про результати чергової атестації вчителів школи та підсумки курсової
перепідготовки.
Харковець Л.Я., керівник методичної ради
2.Про підготовку та проведення державної підсумкової атестації.
Пархомчук І.М.
3. Про роботу МО вчителів початкових класів, класних керівників.
Окач С.С., керівник МО вчителів початкових класів.,
Пархомчук І.М., керівник МО класних керівників
4.Про підсумки проведення фестивалю педагогічної майстерності.
Харковець Л.Я., керівник методичної ради
5.Про підсумки конкурсу «Учитель року», «Ярмарку педагогічних ідей».
Харковець Л.Я., керівник методичної ради
6.Про проведення діагностування вчителів.
Керівники МО
ЗАСІДАННЯ V
14.06.2019 р.
1. Про роботу вчителів з обдарованими дітьми.
Керівники МО
2. Про підсумки роботи над реалізацією V етапу науково-методичної проблеми школи «Формування ключових компетентностей у навчально-виховному процесі в контексті реалізації компетентісного підходу».
Члени МР
3. Про результати діагностування вчителів.
Пархомчук І.М.
4. Про підсумки моніторингу навчально-виховного процесу.
Пархомчук І.М.
5. Обмін думками та пропозиціями щодо планування методичної роботи школи на наступний навчальний рік.
Члени МР