Уроки LAZARUS

УРОК 3. КОМПОНЕНТ TIMAGE

29.01.2019 22:28
На цьому уроці Ви познайомитеся з призначенням і основними властивостями компонента Lazarus Image, створите два проекти з його використанням. Компонент Зображення (TImage) призначений для виведення на форму графічного малюнка. Він підтримує численні формати графічних файлів, включаючи .bmp,...

Урок 2. “Перша програма”

29.01.2019 22:19
Для створення графічного інтерфейсу Lazarus надає програмісту палітру компонентів для створення інтерфейсу користувача. Програмісту потрібно всього лише вибрати на палітрі потрібні компоненти і за допомогою миші перенести їх на форму.    КОНСПЕКТ УРОКУ

Урок 1. “Середовище розробки Lazarus”

29.01.2019 22:06
Середовище програмування Lazarus в шкільному курсі інформатики використовується порівняно недавно.  Уроки призначені для учнів та всіх тих, хто хоче самостійно освоїти Lazarus. В цьому уроці дається коротка довідкова інформація про середовище програмування Lazarus, розповідається про основні...